Annons:
Etikettövrigt
Läst 1906 ggr
Spajker
12/7/16, 6:35 PM

Ängelholms lokalhistoriska förening

Hej!
Har googlat och försökt hitta er sida. För att kunna läsa lite mer om medlemskap, vad man kan bidra med osv osv men jag hittar ingenting konkret.

Ni får gärna kontakta mig :)

Annons:
Tordmulen-11
12/8/16, 4:55 AM
#1

Hej! Nej, vi hpar f.n. Ingen hemsida. Kontaktuppgifter finnns t ex i Ängelholmsboken, på en av dd första sidorna. Ett enkelt sätt att bli medlem är att sätta in 100 kr på pg 750 55-4; vill man samtidigt köpa nyaste Ängelholmsboken lägger man till 200 kr. Glöm inte ange namn och adress!

Spajker
12/8/16, 9:36 PM
#2

Hej, det kommer jag absolut att göra! En kanske dum fråga är: vad får man som medlem? :)

Tordmulen-11
12/8/16, 10:22 PM
#3

Den första omedelbara förmånen är att man får gå in gratis på de föredrag/bildvisningar som föreningen kommer att ordna i vår, med eventuell fortsättning i höst. Vidare får man inbjudan till årsmöte i november, och information och möjlighet att beställa Ängelholmsboken. Vill man dessutom medverka i boken är man också välkommen att göra det, om man har något intressant att bidra med. Nästa år kommmer vi särskilt att ta emot äldre, och gärna ovanliga, bilder av ängelholmsmiljöer, såväl i staden som i övriga kommundelar.

Spajker
12/9/16, 9:44 PM
#4

Jag har nu betalt in 100 kr, jag vågade inte beställa nya boen. Jag tror att jag förstör en julklapp i så fall. :)

Jag hjälper gärna till med vad jag kan!

Tordmulen-11
12/10/16, 9:07 PM
#5

Kul! Vi tackar! Jag får intrycket att du kan ha en del bilder, och kinskaper kring dessa. Du är välkommen att kontakta mig eller Ove Torgny (kontaktuppgifter finns bl a i Ängelholmsboken!).

Spajker
4/1/17, 6:43 PM
#6

Hej, jag tycker det är ytterst märkligt då jag inte mottagit någon form av bekräftelse på min inbetalning? Inget medlemsbrev eller liknande. Jag vet inte ens om ifall jag är registrerad medlem eller ej?

Annons:
Upp till toppen
Annons: