Annons:
Etikettengelholmiana
Läst 1532 ggr
AndersE
2009-06-13, 00:38

Sommartider...

För många är sommaren en tid att varva ner. Dels har man semester, men även i övrigt lugnar det ner sig. Skolorna stänger och många fritidsaktiviteter gör ett uppehåll.

För mig är det nästan tärtom. På mitt jobb har vi nästan som mest att göra på sommaren. De flesta av oss får därför bara tre veckors sommarsemester och de veckorna man inte har semester blir det ofta en del övertidsarbete.

För mig sammanfaller detta med att även min sambo kommer att jobba lite extra mycket i sommar.

Summa summarum märker jag att tiden inte räcker som jag önskar för Engelholmiana. Jag har en hel del idéer för sajten som jag dock inte hinner dra igång med - nu.

Det här är dock övergående så jag hoppas ni inte ska känna er för "övergivna". Hösten ser betydligt lugnare ut så jag räknar med att få mer tid över lite längre fram.

Annons:
Farwuq
2009-06-15, 20:25

Du behöver inte stressa Anders, tänk på din familj och dig själv.
Ingen - varken vi här eller de dina  - tjänar på att du sliter dig sjuk.

Varva ner lite, vi finns kvar här och kommer att läsa när du har tid.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

AndersE
2009-06-15, 22:13

#1 Tack!

Ronny-K
2009-06-16, 09:59

#1 Håller med dig Farwuq. Ta det med knusende ro Anders!

Ska snart ha min semester och den blir nog till 99% datorfri, men med mycket ro. Både i båt och inombords.

AndersE
2009-07-14, 22:00

Jag förstår att sajten är lite trist nu…

Jag går snart på semester, men det finns mycket annat som pockar på uppmärksamhet. Dock ser det ut som att hösten ska bli lugn, så att jag får tid att ta itu med alla de idéer jag har för Engelholmiana. Det finns en lång lista med grejor jag vill göra här.

Hav tålamod!

Farwuq
2009-07-14, 22:03

Vi finns kvar!

Flört

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Upp till toppen
Annons: